Stefan Przeniosło dyrektorem marketingu w TotalEnergies Marketing Polska
Stefan Przeniosło został nowym dyrektorem marketingu koncern multienergetycznego TotalEnergies Marketing Polska.
Przeniosło będzie odpowiadał za całościowe działania marketingowe mające na celu zbudowanie świadomości marki TotalEnergies. Wyzwaniem ma byc także komunikacja o nowych zakresach działania TotalEnergies, takich jak: stacje ładowania pojazdów, farmy wiatrowe i samoobsługowe myjnie ekologiczne.
- Realizacja postawionych celów będzie dodatkowo okazją do dalszego rozwoju zawodowego, zwłaszcza teraz, kiedy TotalEnergies staje się jednym z głównych architektów przemian energetycznych na świecie. Fakt, że mogę w tym uczestniczyć jest dla mnie wyjątkową motywacją do działania - mówi Stefan Przeniosło, dyrektor marketingu TotalEnergies Marketing Polska.
Ostatnio w Renault Group
Stefan Przeniosło wcześniej pracował dla takich firm jak: Scania Polska, Pol-Mot Auto i Renault Group, gdzie przez ostatnie 4 lata odpowiadał za komunikację marketingową oferty posprzedażnej w siedmiu krajach (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Kraje Bałtyckie).
Dołącz do dyskusji: Stefan Przeniosło dyrektorem marketingu w TotalEnergies Marketing Polska