Stars.tv poszerza zasięg i planuje reklamy
Kanał muzyczny Stars.tv rozpoczął tuż przed Świętami emisję w internecie. Stacja poza platformami cyfrowymi dostępna jest też w kilkudziesięciu małych kablówkach, a na początku 2013 roku chce zacząć emitować reklamy.
Kanał nadaje od września br. niekodowanie z satelity Hot Bird. Włączyły go do oferty platformy Cyfra+ i n, można też go odbierać w Cyfrowym Polsacie po samodzielnym wyszukaniu. Stacja od startu weszła już do oferty ponad 20 małych operatorów kablowych, docierając do ponad 41 tys. abonentów. - Rozmowy z największymi sieciami kablowymi trwają - informuje Wirtualnemedia.pl Mariusz Wójcicki, dyrektor Stars.tv. Od zeszłego tygodnia muzyczną telewizję oglądać można też w internecie. Przekaz jest dostępny na starstv.pl i został uruchomiony dzięki współpracy z Netią.
Wkrótce kanał ma zacząć zarabiać na reklamach. - Emisja reklam w Stars.tv nastąpi najprawdopodobniej od lutego, jeszcze negocjujemy z brokerami - mówi nam Wójcicki. Stacja chce w styczniu zostać objęta pomiarem Nielsen Audience Measurement.
Dołącz do dyskusji: Stars.tv poszerza zasięg i planuje reklamy