Starcom ma nowych wiceprezesów
Beata Golubińska, Rafał Ciszewski i Piotr Piętka wiceprezesami domu mediowego Starcom.
Beata Golubińska, Rafał Ciszewski oraz Piotr Piętka objęli nowo utworzone stanowiska wiceprezesów domu mediowego Starcom.
- Awanse są odzwierciedleniem wzrostu roli tych kluczowych dyrektorów w zarządzaniu agencją i dowodem uznania dla ich wielkiego wkładu w sukcesy Starcomu na przestrzeni ostatnich lat – mówi Jakub Benke, prezes domu mediowego Starcom, który sam w większym stopniu angażuje się teraz w rozwój całej grupy Starcom MediaVest w Polsce, uczestnicząc jednocześnie w pracach europejskiego zarządu agencji.
Beata Golobińska, dotychczas członek zarządu i dyrektor ds. mediów, awansowała na stanowisko wiceprezesa ds. mediów. Rozpoczęła pracę w Starcomie w kwietniu 2001 r. Wcześniej, jako Media & Communications Manager, była związana z firmą Coca-Cola Poland Services. Pracę w branży marketingowej rozpoczęła w 1994 r. Wówczas dołączyła do departamentu mediów agencji reklamowej D'arcy Masius Benton & Bowles (DMB&B). W Starcomie do jej obowiązków należy zarządzanie zespołami mediowymi agencji, relacjami z kluczowymi klientami i koordynacja prac departamentu badań Starcom.
Rafał Ciszewski, ostatnio członek zarządu i dyrektor ds. rozwoju, objął stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju. Ze Starcomem jest związany od początku 2001 r. kilka miesięcy przed wyodrębnieniem się tego domu mediowego ze struktur agencji reklamowej Leo Burnett. Z branżą reklamową jest związany od 13 lat. Pracował między innymi w dziale mediów agencji Young&Rubicam, przekształconym później w dom mediowy The Media Edge. Przeszedł tam wszystkie szczeble kariery od plannera po New Business Directora. W Starcomie kieruje działem pozyskiwania nowych klientów, zajmuje się marketingiem i rozwojem nowych obszarów działania agencji. Podlega mu również Next, komórka obsługująca grupę w zakresie reklamyw mediach cyfrowych.
Piotr Piętka, dotychczas członek zarządu i dyrektor ds. handlowych, objął funkcję wiceprezesa ds. handlowych. Karierę w świecie reklamy i marketingu rozpoczął w 1996 r. w agencji DMB&B. Zdobywał doświadczenie od pozycji media asystenta po senior media plannera buyera. Następnie, w 1998 r., jako media manager dołączył do działu mediów agencji reklamowej Leo Burnett. Po usamodzielnieniu się domu mediowego Starcom objął funkcję commercial directora. Piotr Piętka jest odpowiedzialny za negocjacje kontraktów z mediami, tworzenie strategii handlowych, a ostatnio także za system szkoleń pracowników Starcomu.
Dołącz do dyskusji: Starcom ma nowych wiceprezesów