SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stacje lifestylowe: TLC liderem, Domo.tv do góry o 440 proc.

TLC ponownie w sierpniu br. był liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych. Kolejne lokaty zajęły kanały TVN, do których zbliżają się dynamicznie stacje Polsatu. Największym wzrostem, wynoszącym aż 440 proc., pochwalić się może kanał Domo.tv

Udział TLC w zeszłym miesiącu br. wyniósł 0,60 proc. po wzroście w porównaniu do sierpnia 2010 roku o 182,5 proc. Stacja ta awansowała z miejsca piątego na pierwsze. Na drugie miejsce z pozycji lidera spadł kobiecy kanał TVN Style - jego udział wzrósł o 5,9 proc. do  0,47 proc. Trzecia lokata należała do kierowanego dla panów kanału TVN Turbo. Jego wynik to 0,40 proc. (wzrost o 3,9 proc.).

Większą dynamiką od kanałów Grupy TVN pochwalić się mogły zajmujące kolejne miejsce stacje lifestylowe Polsatu. Wynik Polsat Cafe poszedł do góry o 54,5 proc. co dało tej stacji 0,36 proc. udziału, zaś Polsat Play zanotował wzrost o 62,6 proc. do 0,33 proc.

>>> Nowe programy i gwiazdy jesienią w Polsat Cafe - link

Największy wzrost w zeszłym miesiącu należał do stacji Domo.tv, zajmującej pozycję ósmą. Jej udział poszedł do góry aż o 442,1 proc. i wyniósł 0,10 proc. Sporo (123,1 proc.) zyskał też kanał BBC Lifestyle, będący na miejscu jedenastym. Największy spadek zanotował natomiast ostatni w rankingu kanał Fashion (jego udział zmalał o 40 proc.). Poza tą stacją stracił jedynie kanał iTV.

sierpieńWszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TLC10 8380,21129 7190,596
TVN Style22 8070,44423 3960,470
TVN Turbo19 7970,38519 9390,400
Polsat Cafe11 8670,23117 7650,357
Polsat Play10 4130,20316 4420,330
Club TV6 5870,1286 5860,132
kuchnia.tv4 2330,0825 2780,106
Domo9620,0195 1080,103
ITV6 2130,1214 8510,097
BBC Lifestyle2 0160,0394 3530,087
Wedding TV9630,0191 2980,026
Fashion7650,0154600,009


W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsze miejsce także zajęło TLC, które osiągnęło wynik na poziomie 0,85 proc. po wzroście o 190,8 proc. Drugi był jednak kanał TVN Turbo (0,67 proc., spadek o 0,9 proc.), a trzecią pozycję zajął TVN Style (0,66 proc., wzrost o 12,8 proc.).

>>> TLC: “Nie mów pannie młodej” pierwszym polskim programem


Liderem wzrostu również była stacja Domo.tv (wzrost o 356,7 proc.), a liderem spadku - kanał iTV (spadek o 24,6 proc.). 

sierpieńwszyscy 16-49
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TLC6 3790,29317 3590,852
TVN Turbo14 6360,67313 5860,667
TVN Style12 7140,58513 4580,660
Polsat Cafe6 8580,31510 6150,521
Polsat Play5 1120,2357 8950,387
Club TV3 9850,1833 3590,165
kuchnia.tv2 3520,1083 0220,148
ITV4 2440,1952 9950,147
Domo6540,0302 7860,137
BBC Lifestyle1 1940,0552 7160,133
Wedding TV5640,0266760,033
Fashion2850,0132830,014


Hitem TLC w sierpniu br. był serial “Ciąża z zaskoczenia”. Jego najchętniej oglądany odcinek oglądało 194 tys. widzów.

Raport top programów
TLCwszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
CIAZA Z ZASKOCZENIA /SER.DOK.USA/193 8671,544
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./175 0081,573
KOBIETA O WADZE 280 KILOGRAMOW /FILM DOK. USA/173 2451,455
KREPUJACE UTRAPIENIA NASTOLATKOW 160 4291,532
MEDYCZNE ANOMALIE /SER.DOK.USA/154 9521,510
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./142 3711,717
KOLEKCJOMANIA /SER.DOK.USA/139 4561,662
KOBIETY KTORE NIOSLY SMIERC /FILM DOK. FRANC./137 3741,741
BUDDY VALASTRO GOTUJE /SER.DOK.USA/117 8121,360
SLUBU NIE BEDZIE /SER.DOK.USA/114 1720,951

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Stacje lifestylowe: TLC liderem, Domo.tv do góry o 440 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl