Sprzedaż tygodników z programem telewizyjnym w 2011 - zyskał tylko Program TV
Jedynie “Program TV” zanotował wzrost sprzedaży w ub.r. w segmencie tygodników z programem telewizyjnym. Najwięcej stracił magazyn “Imperium TV”, a liderem pozostał “Tele Tydzień”.
Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl pokazują, że średnia sprzedaż ogółem pisma „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w 2011 roku na poziomie 1 020 108 egz., co oznacza spadek o 4,72 proc. względem 2010 roku.
Drugie miejsce zajął inny magazyn Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 7,11 proc. sprzedając się średnio w liczbie 431 403 egz.
Na trzecim miejscu utrzymał się “Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem spadła w 2011 roku o 8,73 proc. do 208 197 egz.
Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 13,70 proc., dotknął innego tygodnika Wydawnictwa Bauer, tj. “Imperium TV”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 98 463 egz., a sam tytuł spadł z pozycji szóstej na siódmą
Największy wzrost sprzedaży w ub.r. zanotował z kolei „Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media). Zyskał on 5,30 proc. i osiągnął wynik na poziomie 115 775 egz. Awansował dzięki temu z miejsca siódmego na szóste.
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 1 020 108 | 1 070 654 |
To & Owo | 431 403 | 464 435 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 208 197 | 228 110 |
Tele Max | 205 963 | 218 291 |
Super TV | 192 441 | 214 349 |
Program TV | 115 775 | 109 949 |
Imperium TV | 98 463 | 114 092 |
Teleprogramy | 37 105 | 42 455 |
W samym grudniu ub.r sprzedaż ogółem lidera, czyli “Tele Tygodnia”, wyniosła 1 121 017 egz., czyli o 2,26 proc. mniej niż rok wcześniej. Drugie w zestawieniu “To & Owo” zanotowało średni wynik na poziomie 452 035 egz. (spadek o 2,51 proc.), a trzeci był wydawany przez Bauera “Tele Max” (204 976 egz., spadek o 5,82 proc.).
Największy spadek zanotował tygodnik “Super TV” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem zmalała o 11,84 proc. do 187 178 egz. Zajął on piąte miejsce.
Najwięcej w zestawieniu zyskał zajmujący ostatnie, ósme miejsce, magazyn “Teleprogramy” (Teleprogram). Jego sprzedaż poszła do góry o 8,91 proc. i wyniosła 40 647 egz.
ZKDP | grudzień | |
2011 | 2010 | |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 1 121 017 | 1 146 953 |
To & Owo | 452 035 | 463 680 |
Tele Max | 204 976 | 217 637 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 199 070 | 224 672 |
Super TV | 187 178 | 212 321 |
Program TV | 127 697 | 124 486 |
Imperium TV | 99 949 | 106 847 |
Teleprogramy | 40 647 | 37 322 |
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż tygodników z programem telewizyjnym w 2011 - zyskał tylko Program TV