Sprzedaż miesięczników o zdrowiu - ostro w dół 'Vita'
W sierpniu 2009 liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiubyła "Samo Zdrowie" (Burda Media Polska) - największy spadek w tymsegmencie odnotował "Vita - Magazyn o Zdrowiu".
Sprzedaż ogółem "Samo zdrowie" w sierpniu 2009 wyniosła 71 187egz. i była o 9 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłegoroku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął miesięcznik "Vita - Magazyn o Zdrowiu"(Edipresse Polska), który sprzedał się w ilości 62 960 egz. (spadeko 33 proc.).
sierpień | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Samo Zdrowie | 71 187 | 78 543 |
Vita - Magazyn oZdrowiu | 62 960 | 92 065 |
Super Linia | 46 511 | 48 618 |
Zdrowie | 41 872 | 46 465 |
Żyjmy Dłużej | 23 108 | 25 300 |
2008 | ||
sierpień | lipiec | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Samo Zdrowie | 71 187 | 71 570 |
Vita - Magazyn oZdrowiu | 62 960 | 66 426 |
Super Linia | 46 511 | 43 717 |
Zdrowie | 41 872 | 51 331 |
Żyjmy Dłużej | 23 108 | 22 013 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż miesięczników o zdrowiu - ostro w dół 'Vita'