„Sprawa dla reportera” na czele programów interwencyjnych
W jesiennej ramówce wśród programów reporterskich i interwencyjnych największą popularnością cieszy się emitowany od wielu lat w TVP1 magazyn „Sprawa dla reportera” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 września do 5 listopada br. wśród programów reporterskich i interwencyjnych największym zainteresowaniem cieszył się nadawany w czwartki o 21.25 w TVP1 magazyn Elżbiety Jaworowicz „Sprawa dla reportera”.
Jego średnia oglądalność w tym okresie wyniosła 2,95 mln widzów, co przełożyło się na 21,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajmuje emitowany we wtorki o 21.45 w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów”, którego średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 2,65 mln osób (21,41 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez TVN magazyn „Uwaga” (2,47 mln widzów; 16,97 proc. udziału). Oglądać można go codziennie około 19.50.
W pierwszej piątce zestawienia znajdują się jeszcze takie programy jak: „Państwo w państwie” (emisja w niedziele o 19.30; 1,53 mln widzów; 9,88 proc. udziału) oraz „Interwencja” (emisja w dni powszednie o 16.15; 1,28 mln; 18,25 proc.). Oba nadawane są na antenie Polsatu.
Średnia oglądalność magazynów reporterskich i interwencyjnych w okresie od 1 września do 5 listopada 2013 roku | Wszyscy 4+ | |||
Tytuł | Kanał | Dzień i godz. emisji | AMR | SHR % |
SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ | TVP1 | czwartek 21.25 | 2 945 922 | 21,68% |
EKSPRES REPORTEROW | TVP2 | wtorek 21.45 | 2 646 376 | 21,41% |
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ | TVN | poniedziałek - niedziela 19.50 | 2 472 239 | 16,97% |
PANSTWO W PANSTWIE /CYKL REP.POL./ | Polsat | niedziela 19.30 | 1 528 133 | 9,88% |
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ | Polsat | poniedziałek - piątek 16.15 | 1 280 116 | 18,25% |
POLSKA NON STOP /MAG.REP.POL./ | TVP1 | poniedziałek - piątek 16.40 | 666 986 | 8,66% |
SUPER WIZJER TVN /MAG.SENS.ROZR.POL./ | TVN | wtorek 23.30 | 599 694 | 11,43% |
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ | TVP2 | środa ok. 23.30 | 319 743 | 6,64% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do „Uwagi” (966 tys. widzów; 17,70 proc. udziału). Bez zmian drugie miejsce zajmuje tutaj „Magazyn Ekspresu Reporterów” (830 tys.; 14,71 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium klasyfikowana jest „Sprawa dla reportera” (717 tys.: 12,20 proc.).
Średnia oglądalność magazynów reporterskich i interwencyjnych w okresie od 1 września do 5 listopada 2013 roku | Wszyscy 16-49 | |||
Tytuł | Kanał | Dzień i godz. emisji | AMR | SHR % |
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ | TVN | poniedziałek - niedziela 19.50 | 966 148 | 17,70% |
EKSPRES REPORTEROW | TVP2 | wtorek 21.45 | 829 575 | 14,71% |
SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ | TVP1 | czwartek 21.25 | 716 825 | 12,20% |
PANSTWO W PANSTWIE /CYKL REP.POL./ | Polsat | niedziela 19.30 | 495 634 | 8,07% |
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ | Polsat | poniedziałek - piątek 16.15 | 409 671 | 16,14% |
SUPER WIZJER TVN /MAG.SENS.ROZR.POL./ | TVN | wtorek 23.30 | 338 365 | 12,65% |
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ | TVP2 | środa ok. 23.30 | 131 329 | 5,22% |
POLSKA NON STOP /MAG.REP.POL./ | TVP1 | poniedziałek - piątek 16.40 | 109 247 | 3,90% |
W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności wszystkich programów reporterskich i interwencyjnych w okresie od 1 września do 5 listopada 2013 roku, które oglądać można w głównych stacjach telewizyjnych (tzn. TVP1, TVP2, Polsat i TVN).
Dołącz do dyskusji: „Sprawa dla reportera” na czele programów interwencyjnych