SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gwiazdy TVN w spotach mówią o swoich wartościach (wideo)

Jesienny spot wizerunkowy TVN ma zupełnie innych charakter niż dotąd. Zamiast jednego spotu powstało 12 różnorodnych filmów z 12 gwiazdami stacji. Każda z nich w krótkim filmie opowiada o tym, co jest dla nich najważniejsze w życiu. -  Zamysł był prosty - w filmach każda z gwiazd mówi swój tekst, swoimi słowami. Sceneria także zależała od nich - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W filmikach wystąpili: Magda Gessler, Paulina Krupińska, Joanna Krupa, Dorota Szelągowska, Dorota Wellman, Martyna Wojciechowska, Anna Senkara, Marcin Prokop, Kuba Wojewódzki, Damian Michałowski, Michel Moran oraz Michał Piróg.

- Zadaliśmy pytanie naszym widzom, co jest dla nich w życiu najważniejsze. I z takim samym pytaniem zwróciliśmy się do naszych gwiazd. Okazało się, że te odpowiedzi są bardzo zbieżne, bo nasze osobowości telewizyjne, to tacy sami ludzie, mający swoje marzenia, lęki, nadzieje... Właśnie dlatego w tym sezonie oddaliśmy antenę naszym gwiazdom, by powiedziały, co jest dla nich najważniejsze – jednak nie z perspektywy znanych i popularnych osób, ale z perspektywy zwyczajnych ludzi – ludzi, którzy w sposób osobisty, autentyczny zwracają się do widzów, by opowiedzieć o tym, co w ich życiu jest najistotniejsze. O tym co jest ważne i jakim świecie chcą żyć - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji TVN.

- Zamysł był prosty - w filmach każda z gwiazd mówi swój tekst, swoimi słowami. Sceneria także zależała od nich. Dorota Wellman wybrała przestrzeń, która wyraża wolność, Michel Moran dobrze czuje się we własnej restauracji, Marcin Prokop w blokowisku, w którym dorastał, Joanna Krupa w swoim domu. Każdy z filmów ma wspólny mianownik – mówimy o tym, co nas łączy, a nie dzieli. Realizacją zajął się Damian Kocur - reżyser, który dzięki swojemu dokumentalnemu zacięciu, wydobywa z osób i miejsc prawdę. Jego film "Chleb i sól" został rok temu nagrodzony na festiwalu filmowym w Wenecji - dodaje Przyszlak.

Dorota Wellman: „Lubię sama podejmować decyzje i brać za nie odpowiedzialność. Bo wolność to możliwość wyboru”

Magda Gessler: “Bądźmy głodni dobra” 

Marcin Prokop: “Chciałbym żyć w świecie, w którym nie ocenia się ludzi po tym, gdzie mieszkają i skąd pochodzą”.

Michał Piróg: „Patrzmy na to, co nas łączy, a przestaniemy widzieć różnice”

Kuba Wojewódzki: “Poczucie humoru to lek, który można nabyć bez recepty”

TVN otworzył jesienną ramówkę w Sopocie

Spoty z udziałem gwiazd emitowane są na antenie TVN od czwartku 24 sierpnia. Dzień wcześniej TVN w Sopocie otworzył sezon jesienny, a nowa oferta była też promowana w czasie koncertu Great Moments odbywającego się w ramach Top Of The Top Sopot Festival.

Spoty zostały wyprodukowane przez dział autopromocji TVN. Pomysłodawcą ich był Robert Przyszlak. Reżyserią i zdjęciami zajął się Damian Kocur, który wraz z Przyszlakiem odpowiadał też za scenariusz. Muzyką zajął się Tymoteusz Bies. Korekcja barwna należała do Marcina Pietkiewicza. Producentem wykonawczym była Magdalena Pazio, a za kierownictwo produkcji odpowiadała Monika Kozioł Produkcją zajął się dział autopromocji TVN.

Polsat swój spot wizerunkowy zaprezentował na konferencji 3 sierpnia br. Występują nich gwiazdy stacji i promowane są jej programy. W klipie wykorzystano utwór „On Top Of The World” z repertuaru Imagine Dragons.

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy TVN w spotach mówią o swoich wartościach (wideo)

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rk72
sama patologia na zdjęciu,Oszust finansowy,Patologia gastronomiczna i pseudo celebryci
0 0
odpowiedź
User
Jagoda, lat 11
Brawo, brawo TVN Warner Bros. Discovery Polska. Stacja na medal. Gratulacje dla Was,
i dla Nas :)
18 50
odpowiedź
User
Rumburak
Ktoś na te "wynurzenia" się nabiera? Przecież wiadomo, że marketingowa ustawka.
44 17
odpowiedź