Spektakl „Frankenstein” promowany na outdoorze i w kinach (wideo)
Na outdoorze i kinach rusza dwuetapowa kampania reklamow spektaklu „Frankenstein”, najnowszej premiery warszawskiego Teatru Syrena.
Reżyserem spektaklu jest Bogusław Linda. W obsadzie zobaczymy m.in.: Eryka Lubosa, Jerzego Radziwiłowicza, Tomasza Sapryka i Wojciecha Zielińskiego. Zespół twórców to utytułowani, wybitni realizatorzy teatralni i filmowi, m.in.: Michał Lorenc (muzyka), Jagna Janicka (scenografia) Tomasz Matraszek, Katarzyna Łuszczyk (reżyseria światła) i Jarosław Staniek (choreografia).
Pierwsza fala kampanii obejmie plakaty spektaklu „Frankenstein”, a 30 sekundowe spoty wyświetlane będą w kinach.
Kolejny etap, od 15 lutego do połowy marca, prowadzony będzie na wiatach przystankowych, metroboardach i billboardach, w kinach, w stacjach radiowych Agory, RDC i Polskiego Radia, a także w prasie (m.in. „Metrocafe”, „Nasze Miasto”, „Gazeta Wyborcza”) oraz w Internecie.
Kreację kampanii przygotował i zrealizował Teatr Syrena wspólnie z Arturem Wesołowskim (foto) oraz Bogną Michalik - Bottega 311 (opracowanie graficzne). Za działania PR odpowiada agencja Publicity. Media zaplanowano i kupiono we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Spektakl „Frankenstein” promowany na outdoorze i w kinach (wideo)