Spadek nakładów na reklamę telewizyjną
O 4,2 procenta zmniejszą się w bieżącym roku wydatki na reklamętelewizyjną w USA.
W roku 2008 wydatki te sięgnęły poziomu 69,8 miliarda dolarów,ale w obecnym spadną do 66,9 miliarda dolarów - prognozuje firmaeMarketer. Z kolei rok 2010 ma przynieść tutaj wzrost o 0,5procenta, do poziomu 67,2 miliarda dolarów.
Szybki wzrost jest za to przewidywany w konkurencyjnym sektorzereklamy wideo online. W porównaniu z rokiem 2008, wydatki wzrosnątutaj w roku bieżącym o 45 procent, z 587 do 850 milionó dolarów, aw roku 2013 wyniosą już 4,6 miliarda dolarów.
Wideo jest obecnie najszybciej rozwijającym się formatem winternecie. Zdaniem analityków eMarketera, aby wykorzystać tenwzrost, tradycyjni nadawcy muszą znaleźć sposób na przedefiniowanieswojego modelu biznesowego w coraz bardziej cyfrowym świecie.
źródło: eMarketer
Świat
Dołącz do dyskusji: Spadek nakładów na reklamę telewizyjną