Sosnowiec ma nowe logo
Agencja reklamowa Graffiti zaprojektowała nowe logo dla miasta Sosnowiec. Komisja konkursowa pod przewodnictwem profesora Romana Kalarusa jednogłośnie opowiedziała się za projektem nadesłanym przez agencję Graffiti. Logo poparli również w wolnym głosowaniu internauci.
- Naszym zadaniem było pokazanie miasta Sosnowiec jako nowoczesnego centrum biznesu, kultury - powiedział Włodzimierz Rajczyk - właściciel agencji Graffiti. Kolor granatowy podkreśla jego przedsiębiorczość. Z tego źródła wychodzi siedem dróg symbolizujących sąsiadujące miasta, wspólne przedsięwzięcia, otwartość i współpracę. Intensywnie zaznaczony środek okręgu stanowi źródło działań rozwojowych dla miasta i regionu. Jako miasto - łącznik Sosnowiec integruje wielość tradycji i postaw w ludzi aglomeracji śląskiej.
Tożsamość kolorów znaku i napisu Sosnowiec jednoznacznie wskazuje, co znajduje się w centrum tejże aglomeracji. Dynamicznie rozchodzące się ramiona wskazują na kreatywność podejmowanych działań a zastosowanie zielonego koloru podkreśla przyjazną atmosferę spokoju i równowagi - swoistą "symbiozę" miast. Forma samego znaku niesie ze sobą nowoczesność i innowacyjność. Sosnowiec łączy ludzi (i miasta regionu) będąc miejscem spotkań - dodał Włodzimierz Rajczyk.
Na konkurs nadesłano ponad 150 prac z terenu całego kraju.
Dołącz do dyskusji: Sosnowiec ma nowe logo