Sony wprowadza testową wersję okularów SmartEyeglass (wideo)
Koncern Sony rozpoczął zbieranie zamówień na okulary SmartEyeglass w wersji przeznaczonej dla deweloperów. Jedno urządzenie kosztuje 840 dol.
Rozpoczęcie sprzedaży testowej wersji SmartEyeglass - okularów pozwalających na korzystanie z tak zwanej rozszerzonej rzeczywistości - planowane jest na 10 marca br. na rynkach w USA, Wielkiej Brytanii i Niemczech.
W obecnej fazie projektu okulary są przeznaczone dla klientów korporacyjnych, głównie tych, którzy zajmują się tworzeniem aplikacji dedykowanych nowemu urządzeniu. Obecnie trwa zbieranie zamówień, a cena jednego kompletu wynosi 840 dol.
SmartEyeglass pozwalają na wyświetlanie przed oczami użytkownika odpowiednich symboli, tekstu i obrazów w czasie rzeczywistym. Okulary mogą współpracować z dedykowanymi do nich modelami smartfonów, a także z modułami GPS.
Na razie nie wiadomo kiedy i na których rynkach okulary Sony pojawią się w sprzedaży dla domowych użytkowników. Niedawno firma Google, której okulary Google Glass były najbardziej znany projektem z segmentu rozszerzonej rzeczywistości wycofała się z niego, zapowiadając rozpoczęcie prac nad zupełnie nowym urządzeniem tego typu (więcej informacji tutaj).
Dołącz do dyskusji: Sony wprowadza testową wersję okularów SmartEyeglass (wideo)