Somfy zachęca, by chronić dom przed przegrzaniem
Somfy, marka rozwiązań smart home , wystartowała z kampanią reklamową „Chroń swój dom przed przegrzaniem". Działania przygotowały Agencja Warszawa, Wavemaker i Komunikacja Plus PR.
Wiosenna kampania Somfy odbywająca się pod hasłem „Chroń swój dom przed przegrzaniem” koncentruje się na prezentacji inteligentnych rozwiązań solarnych automatyki domowej, które pozwolą obniżyć wydatki z domowego budżetu. To kolejny krok marki w stronę wspierania oszczędności swoich klientów, z jednoczesną troską o planetę i ekologię.
W ramach kampanii Somfy wykorzystuje 30-sekundowy spot radiowy i reklamę w digitalu. Główny przekaz kampanii opiera się na zaprezentowaniu, że z produktami smart home życie staje się bardziej komfortowe i wygodniejsze, a w dodatku dom czy mieszkanie może być bardziej energooszczędne.
– W najnowszej kampanii podkreślamy aspekt ekologiczny rozwiązań smart home. Wprowadzamy do naszej oferty produkt korzystający z bezpłatnej i czystej energii solarnej. Odnawialne źródła energii zyskują na popularności już od wielu lat, a ich znaczenie zwiększa się szczególnie dziś, gdy przyszło nam się mierzyć ze znacznymi wzrostami kosztów życia. Kampania pokazuje, jak oszczędzać, dbać o swój komfort i jednocześnie sprawić, że codzienne obowiązki staną się przyjemniejsze - mówi Marcin Kubiszak, dyrektor marketingu Somfy Polska.
Somfy reklamuje Oximo Solar io
Kampania reklamuje najnowszy produkt Somfy – Oximo Solar io – ekologiczny zestaw napędowy do automatyzacji rolet z zasilaniem wykorzystującym światło dzienne oraz kompatybilna z nim centrala TaHoma switch.
Akcja reklamowa w radio potrwa do 30 czerwca 2022 roku, a działania online do 10 lipca. Spot radiowy jest emitowany we wszystkich głównych oraz tematycznych stacjach radiowych w Polsce.
Kampania wsparta jest również działaniami PR. Za koncept kreatywny i realizację spotów reklamowych odpowiada Agencja Warszawa. Planowanie mediów online i offline powierzono domowi mediowemu Wavemaker, a działania public relations – agencji Komunikacja Plus PR.
Dołącz do dyskusji: Somfy zachęca, by chronić dom przed przegrzaniem