Smart Deals - inteligentny newsletter od Groupona
Serwis zakupów grupowych Groupon udostępnia dopasowany do użytkowników inteligentny newsletter Smart Deals.
Nowy newsletter Groupona, określając grupy użytkowników pod względem demografii i struktury, ma uczyć się wychwytywać wzorce zachowań konsumenckich. Analizując i korelując dane, Smart Deals ma nadawać priorytet określonym ofertom tak, aby jak najbardziej odpowiadały zainteresowaniom subskrybentów, zależnie od zaszeregowania przez pryzmat płci i miejsca zamieszkania.
Przykładowo zamieszkujący średnie miasto i zainteresowany specjalistycznym sprzętem sportowym mężczyzna ma już nie zobaczyć oferty na kosmetyki jako pierwszej pozycji w newsletterze.
Klienci Groupona nadal mogą wyszukiwać dowolne oferty na stronie www i przez aplikację mobilną, podczas gdy Smart Deals będzie wysyłać spersonalizowane oferty, które będą czekać na subskrybentów w mailu. Ponadto dzięki bardziej sprofilowanym newsletterom, zwiększeniu ma ulec ekspozycja ofert lokalnych firm przeznaczonych dla klientów mieszkających w określonym regionie, którzy szukają konkretnych produktów czy usług w najbliższej okolicy.
Smart Deals na razie jest dostępny wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników. Z czasem ma zostać wprowadzony do aplikacji na smartfony oraz na stronie Groupona.
Dołącz do dyskusji: Smart Deals - inteligentny newsletter od Groupona