„Smak inspiracji, smak wygranej!" hasłem loterii Winiary
Firma Nestlè Polska ponownie powierzyła agencji Unique One opracowanie loterii audioteksowej dla marki Winiary pod hasłem „Smak inspiracji, smak wygranej!".
Ogólnopolska loteria dotyczy wszystkich majonezów marki Winiary. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1 marca i potrwa do 16 kwietnia 2022 roku.
Zobacz: Grupa Azoty z piątą edycją loterii „Dbamy o polską ziemię”
Zasady loterii Winiary
Aby wziąć udział w loterii należy (w okresie przyjmowania zgłoszeń), jednorazowo kupić dowolny majonez WINIARY i wysłać SMS o treści WINIARY.numer z dowodu zakupu pod numer 70996 (koszt SMS’a 0,62zł z VAT).
Konsument od razu dowiaduje się czy wygrał jedną z ponad 2000 nagród natychmiastowych, którymi są m.in.: zestawy garnków Zwieger, blender Russell Hobbs albo 50 zł na zakupy. Prawidłowe zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody głównej - samochodu Kia Stonic albo gotówki 80 000 zł. Loteria audioteksowa skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.
Zobacz: Unique One przygotowała kolejną loterię Nestlé
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i ob-sługę loterii. Loterię wspierają kampania reklamowa w social media, Internecie oraz w telewizji.
Za kampanię telewizyjną odpowiedzialna jest agencja Publicis, za zakup mediów odpowiada Thrive Tru.
Dołącz do dyskusji: „Smak inspiracji, smak wygranej!" hasłem loterii Winiary