Słaba jakość wideo online zniechęca internautów
60 procent amerykańskich internautów oglądających przynajmniej raz w tygodniu wideo online nie zamierza odwiedzać ponownie stron, które oferują słabą jakość klipów.
Tak wynika z badania JupiterResearch przeprowadzonego na zlecenie Akamai Technologies.
Połowa niezadowolonych użytkowników stwierdziła, że w takim przypadku kieruje się do konkurencyjnych serwisów. Ponad 1/4 respondentów za mało prawdopodobne uznała, że w przyszłości ponownie odwiedzi stronę oferującą słabej jakości materiały wideo.
Największym źródłem frustracji dla odwiedzających internetowe serwisy wideo jest opóźniony start danego klipu i przerwy spowodowane buforowaniem danego materiału.
Z kolei ponad 40 procent badanych stwierdziło mniejsze zainteresowanie treściami wideo online ze względu na bogatsze doświadczenia jakiego doznają oglądając materiały na ekranach swoich odbiorników telewizyjnych.
Raporty
Dołącz do dyskusji: Słaba jakość wideo online zniechęca internautów