Sigma Bis ze zleceniem resortu rodziny na blisko 1 mln zł
Sigma Bis, agencja mediowa należąca do Orlenu i PZU wygrała przetarg Ministerstwa rodziny i Polityki Społecznej na obsługę mediową jego kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg resortu rodziny dotyczył zakupu przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej wraz z przeniesieniem na portale internetowe danego tytułu na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnych resortu rodziny.
Odpowiedziały na niego 4 agencje: Sigma Bis (złożyła ofertę z ceną 1,11 mln zł), Euvic Media (1,18 mln zł), Pro Polska (2,45 mln zł) i agencja reklamowa dsk (1,3 mln zł).
Ministerstwo do współpracy wybrało agencję Sigma Bis. Będzie ona pracować dla resortu do połowy grudnia br., a budżet zaplanowanych działań wynosi 984 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis ze zleceniem resortu rodziny na blisko 1 mln zł