SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sigma Bis przejmuje od Carata obsługę mediową PZU

Sigma Bis, agencja mediowa utworzona w ub.r. przez PKN Orlen i PZU rozpoczęła obsługę mediową firmy ubezpieczeniowej PZU. Przejęła jej budżet od domu mediowego Carat, należącego do Dentsu Aegis Network Polska.

Dom mediowy Sigma Bis rozpoczyna obsługę mediową PZU. Jak informuje spółka, powierzenie Sigmie obsługi ubezpieczyciela wynika z podjętych wcześniej decyzji o utworzeniu wspólnego domu mediowego, którego właścicielami są PKN Orlen (66 proc. udziałów) i PZU (34 proc.).

"Współpraca PZU z Sigma Bis zwiększy efektywność działań w obszarze marketingu i reklamy oraz pozytywnie wpłynie na synergię działań największych polskich spółek" - zapowiada PZU w wydanym komunikacie.

Sigma Bis zajmie się m.in. planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz bieżącym monitorowaniem i rozliczaniem kampanii.  Ponadto Sigma Bis będzie odpowiadać za zakup i optymalizację mediów offline i online w ramach realizowanych działań kampanijnych.

Dom mediowy Sigma Bis powstał pod koniec 2019 roku. PZU jest jego kolejnym już klientem - agencja pracowała m.in. przy kampaniach Narodowego Banku Polskiego, obsługuje też PKN Orlen (budżet został przejęty od Starcomu). Spółka informuje, że pracuje także dla innych klientów, jednak nie podaje ich nazw.

Z naszych ustaleń wynika, że wkrótce mogą do nich dołączyć m.in. Link4, Alior Bank czy Bank Gospodarstwa Krajowego. Sigma Bis bierze obecnie udział w przetargu mediowym Tauronu.

Dotychczas za obsługę mediową PZU odpowiadał dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network), wybrany do współpracy w przetargu w 2019 roku. Działania agencji polegały w na tworzeniu i realizacji strategii mediowych dla marki PZU oraz jej produktów i projektów, a także na planowaniu kampanii mediowych. Dom mediowy Carat był także odpowiedzialny za zakup mediów na potrzeby spółki, raportowanie, analizę oraz rozliczenie kampanii.

PZU jest największym w Polsce ubezpieczycielem działającym na rynku ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych. Kontroluje ponad 1/3 rynku, który jest mierzony wartością składki przypisanej brutto.

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis przejmuje od Carata obsługę mediową PZU

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Jak Sigma Bis będzie tak skuteczna jak działania Sasina ze spółkami SP to za kilkanaście miesięcy ludzie nie będą wiedzieć co to jest PZU.
odpowiedź
User
aaaa
aaa dyrektora zatrudnie 20k netto, wymagania ... musisz byc PISdzielcem
odpowiedź
User
Marketet
W ciągu 2 lat sigma wywróci rynek, będzie koniec deklaracji, RC, i kików
odpowiedź