Sigma Bis przejęła obsługę mediową Link4. Za internet odpowiada Sales & More
Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych do kampanii Link4 oraz strategię mediową ubezpieczyciela od stycznia br. odpowiada dom mediowy Sigma Bis, należący do Orlenu i PZU.
Z naszych ustaleń wynika, że Sigma Bis odpowiada za planowanie i zakup mediów pozainternetowych (także akcje specjalne). Za działania w internecie nadal odpowiada agencja Sales & More. Wynika to z faktu, że Sigma Bis w obszarze generowania leadów dopiero buduje kompetencje, jednak w niedalekiej przyszłości przejmie również obsługę kampanii performance ubezpieczyciela.
O tym, że obsługa mediowa Link4 zostanie przeniesiona do Sigma Bis informowaliśmy już we wrześniu 2020 roku. Od tego czasu trwały ustalenia dotyczące współpracy obu spółek i kompletowanie zespołu odpowiedzialnego za obsługę Link4 (nie mógł to być ten sam team, który w Sigma Bis pracuje dla PZU). PZU jest obsługiwane mediowo przez Sigma Bis od września 2020 roku.
Dotychczas za obsługę mediową kampanii Link4 odpowiadał dom mediowy Carat należący do Grupy Dentsu - współpraca trwała od 2019 roku.
Wśród klientów obsługiwanych przez Sigma Bis są już m.in. PKN Orlen, NBP, FoodCare,Energa. Niewykluczone, że wkrótce ich grono się powiększy. Przetarg mediowy prowadzi właśnie państwowa spółka PGE, zaś Poczta Polska do takiego przetargu - po niedawnym zakończeniu współpracy z MullenLowe MediaHub - się szykuje.
Prezesem Sigma Bis od jesieni 2020 roku jest Marcin Dec, który wcześniej przez wiele lat stał na czele Initiative Warszawa i IPG.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis przejęła obsługę mediową Link4. Za internet odpowiada Sales & More
sales&more czy inny dom mediowy ?