„Shrek Forever” w promocji Lotosu
Na stacjach sieci Lotos rusza promocja związana z filmem „Shrek Forever”. Akcji towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez firmy TCC, Testardo Gram i Optimum Media OMD.
W promocji startującej właśnie na stacjach benzynowych sieci Lotos przy tankowaniu 20 litrów dowolnego paliwa otrzymuje się specjalną kartę. Za pięć takich kart można odebrać jedną z czterech szklanek ozdobionych wizerunkami postaci z filmu „Shrek Forever”. Dodatkowo za punkty zebrane w programie „Navigator” dostępny jest odtwarzacz MP3 w kształcie Shreka. Akcja ma zwiększyć sprzedaż na stacjach Lotos oraz urozmaicić ich ofertę o produkty skierowane do rodzin podróżujących w okresie wakacyjnym.
Promocji – zaplanowanej do końca września – towarzyszą działania reklamowe obejmujące radio (ponad 5 tys. 30-sekundowych spotów w największych rozgłośniach ogólnopolskich) oraz same stacje Lotos (materiały POS). Globalną kreację kampanii przygotowała firma TCC przy współpracy z wytwórnią Dreamworks, adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Testardo Gram, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: „Shrek Forever” w promocji Lotosu