SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwisy TVP, „Wprost” i „Newsweeka” z rekordowymi wynikami

W czerwcu br. ze względu na piłkarskie mistrzostwa świata sekcja sportowa portalu Telewizji Polskiej zanotowała rekordową odwiedzalność. Z kolei w związku z aferą taśmową dużo zyskał serwis Wprost”, ale nie dogonił witryny „Newsweeka”, która też osiągnęła gwałtowny wzrost.

Dział sportowy portalu TVP.pl w czerwcu br. odwiedziło 2,01 mln internautów (real users), którzy wykonali w nim prawie 28 mln odsłon, a każdy korzystał ze strony średnio przez 16 minut i 10 sekund - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Witryna znalazła się na czwartym miejscu wśród serwisów sportowych, wyraźnie ustępując sekcjom sportowym portali Onet.pl i WP.pl oraz należącemu do Grupy Gazeta.pl (Agora) serwisowi Sport.pl. Wyprzedziła za to dział sportowy Interii.

Sekcja sportowa Onetu miała 4,87 mln użytkowników, z których każdy spędził na niej przeciętnie 61 minut i 20 sekund. Zanotowała też 111 mln odsłon, o 4,4 mln mniej niż dział sportowy WP.pl.

Czołowe serwisy sportowe w czerwcu 2014 roku

(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL

serwis

real users

odsłony ogółem

krajowe odsłony mobilne

zasięg

onet.pl - sport

4 870 080

111 013 751

01:01:20

22,46%

wp.pl - sport

4 152 744

115 399 765

00:28:06

19,15%

sport.pl

2 799 749

102 322 384

00:33:55

12,91%

tvp.pl - sport

2 010 131

27 969 030

00:16:10

9,27%

interia.pl - sport

1 414 658

19 665 768

00:15:41

6,52%


Dział sportowy TVP.pl zanotował ogromne wzrosty odwiedzalności w skali miesiąca i roku. W maju br. miał bowiem jedynie 363,3 tys. użytkowników i 4,3 mln odsłon, a w czerwcu ub.r. - 393,5 tys. użytkowników i 4,2 mln odsłon. To o cztery-sześć razy mniej niż w czerwcu br. Z kolei średni czas przypadający na użytkownika wzrósł z 12:03-12:35 minuty do 16:10.

Rekordowa popularność stron sportowych TVP.pl wynika oczywiście z piłkarskich mistrzostw świata. Serwis jako jedyna polska witryna udostępniał legalnie transmisje wszystkich meczów oraz wiele dodatkowych informacji i multimediów.


Sekcje sportowe Onetu i WP.pl zanotowały po 20-30 proc. więcej użytkowników niż rok i miesiąc wcześniej. O ile strony Onetu w skali roku straciły 14 mln odsłon (11,2 proc. w dół), o tyle strony WP zyskały ich 13,1 mln (12,8 proc. w górę).

Za to na sportowym Onecie czas przypadający na przeciętnego odwiedzającego mocno wzrósł (do 61:20 minuty z 41:28 i 53:32 minuty), natomiast na Wirtualnej Polsce - nieznacznie zmalał.

Na drugiej stronie wyniki Sport.pl i sekcji sportowej Interii oraz serwisów „Wprost” i „Newsweeka”

Dołącz do dyskusji: Serwisy TVP, „Wprost” i „Newsweeka” z rekordowymi wynikami

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ciekawe
jakies lewe fabryki linków?:)
0 0
odpowiedź