Serce i Rozum w schodowym wyścigu i z dobrym braniem reklamują Orange (wideo)
Do emisji trafiły kolejne reklamy Orange z udziałem Serca i Rozumu. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy Publicis, Human Ark, Xantus i MEC.
W nowej reklamie Orange Serce i Rozum ścigają się na klatce schodowej, kto pierwszy zejdzie w dół, co ma podkreślać, że warto się spieszyć, bo sieć nowym klientom gwarantuje obecnie „tyyyle dobra na dzień dobry”. Konkretnie: przy podpisywaniu dwuletniej umowy na Neostradę, Neostradę z telewizją lub FunPack otrzymuje się za złotówkę wybrane urządzenie: przenośny dysk, wideo rejestrator, tablet, drukarkę lub nawigację.
Ofertę Orange dla nowych klientów od kilku dni reklamują też bohaterowie serialu „Rodzinka.pl (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).
Z kolei Serce i Rozum występują też w nowej reklamie Orange Open, w której kupują od Wykrzyknika wędkę bez haczyków, żeby złowić okazyjną ofertę. Spot informuje, że obecnie w ramach tej taryfy Neostrada z telewizją, telefonia stacjonarna i telefonia komórkowa z nielimitowanymi rozmowami w Orange kosztują razem tylko 114 zł miesięcznie.
Obie reklamy są emitowane w telewizji - w kanałach TVN, TVP, Polsatu i z oferty Atmediów. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, animację i postprodukcję spotu z wyścigiem na schodach przygotowało studio Human Ark, a postprodukcją spotu Orange Open zajęła się firma Xantus. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum w schodowym wyścigu i z dobrym braniem reklamują Orange (wideo)