Serce i Rozum przyspieszają w reklamie Neostrady Fiber (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Neostrady Fiber z udziałem Serce i Rozumu. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis i MEC.
W nowym spocie Neostrady Fiber Serce i Rozum poruszają się i mówią szybciej niż normalnie, za to mucha, Renia i Pieszczoch działają na zwolnionych obrotach. Taki przekaz ma zabawnie podkreślać, że Neostrada Fiber o prędkości do 80 Mb/s i bez limitu danych jest obecnie dostępna za 69 zł miesięcznie (przy podpisywaniu umowy na dwa lata).
Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum przyspieszają w reklamie Neostrady Fiber (wideo)