Sceptyczne nastawienie do ekologicznych reklam
Pomimo że większość dorosłych internautów z USA spotkała się zekologicznymi przesłaniami w reklamach, to wciąż mają oni sporewątpliwości co do prawdziwości twierdzeń w nich zawartych.
23 procent respondentów uczestniczących w kwietniowym badaniufirmy Burst Media stwierdziło, że rzadko lub nigdy nie wierzy wekologiczne twierdzenia zawarte w reklamach - informuje na swojejstronie internetowej eMarketer.
Jednak zdecydowanie większa grupa badanych (około 2/3)stwierdziła, że czasami daje wiarę takim twierdzeniom.
Wielu konsumentów na własną rękę sprawdza czy takie przesłaniapokrywają się z rzeczywistością. Prawie 42 procent respondentówprzyznało, że często lub czasami samemu bada prawdziwośćekologicznych zapewnień, z którymi spotyka się w reklamach.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Sceptyczne nastawienie do ekologicznych reklam