Samsung reklamuje dwa wyświetlacze LCD w aparacie PL150 (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa aparatu fotograficznego Samsung PL150. Akcja podkreśla, że urządzenie to jest wyposażone w dwa wyświetlacze LCD.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa aparatu fotograficznego Samsung PL150 pokazuje, że dzięki posiadaniu dwóch wyświetlaczy LCD pozwala on bardzo łatwo robić zdjęcia autoportretowe. Przekaz pod hasłem „Podwójna zabawa na wyciągniecie ręki” jest skierowany przede wszystkim do ludzi młodych, kreatywnych i lubiących dobra zabawę. W ramach akcji uruchomiono serwis internetowy zdjeciezreki.pl, w którym za pomocą kamerki w komputerze można wykonać nietypowy autoportret, testując tym samym przedni wyświetlacz Samsunga PL150.
Kampania jest prowadzona na całym świecie, obejmując m.in. sponsoring transmisji meczów piłkarskich mistrzostwach świata w Eurosporcie i ESPN.
W Polsce działania od 31 maja są realizowane w telewizji (m.in. TVN, TVN7, TVN24, Discovery, Hallmark, MTV, VIVA, Comedy Central, National Geographic, Canal+Sport, nSport), prasie oraz internecie (m.in. gazeta.pl, onet.pl, interia.pl, fotopolis.pl, fotografuj.pl, optyczne.pl, fotosik.pl, gadu-gadu, facebook.com).
Dołącz do dyskusji: Samsung reklamuje dwa wyświetlacze LCD w aparacie PL150 (wideo)