SalesTube przejął od iProspect obsługę marki mody męskiej Lancerto
Agencja SalesTube (Group One) ma nowego klienta, markę mody męskiej Lancerto. Obsługę przejęto od agencji iProspect (Dentsu Aegis Network Polska).

Agencja SalesTube jest odpowiedzialna za stałą obsługę Lancerto w e-commerce, nastawioną na działania performance. Ich głównym celem jest wsparcie sprzedaży w sklepie internetowym.
Wraz z pierwszą kampanią performance agencja wystartowała również z kampanią wizerunkową, promującą nową kolekcję wiosna-lato marki.
- Zaproponowaliśmy nowe podejście do stałego wsparcia sprzedaży skorelowane z kampanią wizerunkową, które optymalizuje cały proces i wpłynie na rozwój e-biznesu klienta - mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, chief operating officer w SalesTube.
Spot wizerunkowy o długości 15 i 6 sekund będzie wspierany na Facebooku i YouTube przez działania programmatic buying. W kampanii na YouTube zostanie wykorzystany format True View For Shopping. Kampania wizerunkowa potrwa od 6 marca do końca miesiąca. Za rekomendację i zakup mediów odpowiada SalesTube.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: SalesTube przejął od iProspect obsługę marki mody męskiej Lancerto