Safari i Opera Mini tracą na urządzeniach mobilnych, w górę Chrome
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w sierpniu spadek udziału w rynku. Straciła także Opera Mini, a zyskały na tym przeglądarka Androida i mobilna odsłona Chrome.
Z danych Net Applications wynika, że w sierpniu Safari miała 55,46 proc. udziału w rynku - o 3,29 pkt. proc. mniej niż w lipcu. W tym samym czasie wzrósł udział znajdującej się na drugim miejscu przeglądarki wbudowanej w system Android (z 20,59 proc. do 22,23 proc.) oraz mobilnej odsłony przeglądarki Google Chrome (z 4,44 proc. do 5,6 proc.).
Straciła natomiast trzecia w rankingu Opera Mini (z 9,42 proc. do 8,98 proc.). Pierwszą piątkę zamyka przeglądarka BlackBerry (2,31 proc. - spadek o 0,01 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: Safari i Opera Mini tracą na urządzeniach mobilnych, w górę Chrome