SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rysiek „włącza” lampę w nowej reklamie Heyah (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Heyah z udziałem kota Ryśka. Akcję przygotowała PTC wspólnie z agencjami G7 i Engine.

W nowej reklamie Heyah kot Rysiek próbuje włączyć lampę, wskutek czego… dostaje za nic. Przewrotny przekaz promuje ofertę „Telefon bez umowy”, w ramach której każdy użytkownik Heyah na kartę, który wyśle bezpłatny kod aktywujący i będzie regularnie doładowywał konto wybraną kwotą (30zł lub 50 zł), po roku może otrzymać nowy telefon bez umowy nawet za 1 zł.



Kampania obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę (przede wszystkim magazyny młodzieżowe), internet oraz outdoor (nośniki CLP). Akcję przygotował departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencjami G7 i Engine.

Dołącz do dyskusji: Rysiek „włącza” lampę w nowej reklamie Heyah (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
semnom
To kolejna dobra reklama Heyah- idealnie pasuje do oferty telefon bez związku, gdzie rzeczywiście wystarczy wysłać smsa aktywacyjnego, a później doładowywać miesięcznie konto za 30 lub 50zł by mieć później możliwość zakupu telefonu za złotówkę. Oferta została przedłużona do końca kwietnia. Ja swój telefon będę odbierała za kilka tygodni.
0 0
odpowiedź
User
Maciek
Heheheh :D Śmieszna, z zabawą słowem i z nowym bohaterem. Spot na pewno się sprzeda, tym bardziej, że oferta jest ciekawa i można wybrać sobie fajny telefon wyłącznie za regularne doładowania.
0 0
odpowiedź
User
anonim
nie wiecie może co to za piosenka na początku ?
0 0
odpowiedź