Rymowanka użytkowników zachęca do korzystania z OLX.pl w smartfonach (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa aplikacji mobilnej serwisu ogłoszeniowego OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds). Akcję przygotowały firmy 23 Heroes, F25 i Universal McCann.
- W tej kampanii po raz kolejny postanowiliśmy sięgnąć po sprawdzony i, co równie ważne, lubiany schemat rymowanej mozaiki. Mamy nadzieję, że teraz przekonamy wszystkich, że z OLX najwygodniej korzysta się w telefonie, tak jak wcześniej przekonaliśmy naszymi rymowankami, że OLX to najlepsze miejsce do znalezienia nieruchomości lub pracy - opisuje akcję Marcin Sienkowski, brand manager OLX.pl. - W spocie pokazujemy, że z naszej aplikacji korzystać można zawsze i wszędzie. I to dosłownie wszędzie - jak pokazują wyniki ankiety, w której udział wzięło ponad 37 tys. osób, aż 21 proc. użytkowników korzysta z niej podczas wizyt w toalecie. Tę wiedzę przekuliśmy na scenariusz najnowszej reklamy - zaznacza.
Według danych serwisu 60 proc. jego użytkowników korzysta z niego na smartfonach (w tym 84 proc. na tych z systemem Android, 8 proc. z iOS, a 6 proc. z Windows Phone). W sierpniu br. z aplikacji mobilnej OLX skorzystało 17,7 proc. polskich internautów mobilnych, którzy wykonali 138,4 mln jej wywołań (według badania Mobience).
Akcja reklamowa będzie prowadzona przez cały październik w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (YouTube i Facebook).
Kreację kampanii przygotowała agencja 23 Heroes, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny F25, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Rymowanka użytkowników zachęca do korzystania z OLX.pl w smartfonach (wideo)