Ruszyła kampania Hochlandu
12 listopada, ruszyła kampania reklamowa promująca serki topione w plastrach Hochland. Część działań promocyjnych przygotowała agencja ARIP. ARIP zajął się, między innymi, kreacją i produkcją 10. sekundowej dokrętki do spotu telewizyjnego, a także produkcją 30. sekundowego spotu radiowego. Kampania reklamowa potrwa do lutego przyszłego roku. Przygotowane materiały prezentowane będą w TVP, TVN, Polsacie oraz w ogólnopolskiej stacji radiowej - RMF FM. Kampania reklamowa Hochlandu związana jest z ogólnopolską loterią promocyjną - również przygotowaną przez ARIP - "Wygrane w plasterkach schowane". Promuje ona serki topione w plastrach Hochland w okresie od 23 października 2002 r. do 23 marca 2003 r.
Warunkiem uczestnictwa w loterii jest dokonanie zakupu minimum czterech 150-gramowych promocyjnych opakowań sera topionego Hochland w plastrach, w których w każdym będzie znajdował się jeden element puzzla z wizerunkiem 1 nagrody. Zadaniem uczestnika loterii jest zebranie czterech puzzli stanowiących kompletny wizerunek nagrody.
Prócz produkcji i kreacji spotów radiowych i telewizyjnych, działania Agencji polegały na: przygotowaniu loterii, jej przeprowadzeniu, sprawowaniu opieki prawnej, kreacji obejmującej prace nad projektami i wykonaniem materiałów reklamowych (puzzle i naklejki na opakowania), przygotowaniu propozycji piramidy nagród, które przekazane zostaną zwycięzcom po zakończeniu. Dodatkowo ARIP zajął się przygotowaniem projektu i wykonaniem specjalnej strony internetowej.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania Hochlandu