SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampania "Gość Niedzielny. Co tydzień nowy"

Z początkiem kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa "GościaNiedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej). Główne hasłoakcji brzmi - "Gość Niedzielny. Co tydzień nowy".

Celem kampanii jest - jak informuje wydawca - poinformowanie onowoczesnym obliczu pisma, na składa się m.in. cykl rozmów zwybitnymi postaciami Kościoła, polityki czy nauki. Twarzą akcjijest redaktor "Gościa Niedzielnego" Jacek Dziedzina,przeprowadzający na łamach tygodnika te wywiady.

Kampania jest realizowana w radiu (Trójka, rozgłośnieregionalne), internecie (Wirtualna Polska, największe portalekatolickie) oraz z wykorzystaniem outdooru w Warszawie iKatowicach. Potrwa do końca kwietnia.

Kreację przygotowała Grupa eM Media, a media zakupił działpromocji "Gościa Niedzielnego".

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika w 2008 roku wyniosła 130 500egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania "Gość Niedzielny. Co tydzień nowy"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl