SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszył konkurs na realizację kampanii promującej „modę na wieprzowinę”

Związek Polskie Mięso planuje przeprowadzić kampanię ochrony wizerunku mięsa wieprzowego w Polsce pod roboczym tytułem „Moda na wieprzowinę”. Przeznaczy na nią pół mln złotych.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Dokładny termin realizacji zaplanowanych działań na obecnym etapie nie jest znany. Związek Polskie Mięso zaprosił agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację kampanii pod hasłem „Moda na wieprzowinę”. Zwycięską firmę tego postępowania wybierze najpóźniej 17 kwietnia br.

Kampania ma na celu poprawę wizerunku mięsa wieprzowego w Polsce. Działania o zasięgu ogólnopolskim będą promować świeżą, chłodzoną i mrożoną wieprzowinę oraz produkty wytworzone na jej bazie. Ich celem będzie uświadamianie konsumentów na temat jakości i wartości odżywczej tych produktów. Mają odwrócić negatywny wizerunek ,,tłustego” i ,,niezdrowego” mięsa wieprzowego i jego przetworów oraz wytworzyć modę na jego konsumpcję.

Akcja ma obejmować aktywności w telewizji (m.in. lokowanie produktu), internet, prasę, pokazy kulinarne dla konsumentów i warsztaty dla przedstawicieli kanału HoReCa.

Dołącz do dyskusji: Ruszył konkurs na realizację kampanii promującej „modę na wieprzowinę”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lajos
no to hasło już jest!
odpowiedź