Ruszył konkurs na realizację kampanii promującej „modę na wieprzowinę”
Związek Polskie Mięso planuje przeprowadzić kampanię ochrony wizerunku mięsa wieprzowego w Polsce pod roboczym tytułem „Moda na wieprzowinę”. Przeznaczy na nią pół mln złotych.
![fot. Shutterstock.com](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/mięso655.jpg)
Dokładny termin realizacji zaplanowanych działań na obecnym etapie nie jest znany. Związek Polskie Mięso zaprosił agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację kampanii pod hasłem „Moda na wieprzowinę”. Zwycięską firmę tego postępowania wybierze najpóźniej 17 kwietnia br.
Kampania ma na celu poprawę wizerunku mięsa wieprzowego w Polsce. Działania o zasięgu ogólnopolskim będą promować świeżą, chłodzoną i mrożoną wieprzowinę oraz produkty wytworzone na jej bazie. Ich celem będzie uświadamianie konsumentów na temat jakości i wartości odżywczej tych produktów. Mają odwrócić negatywny wizerunek ,,tłustego” i ,,niezdrowego” mięsa wieprzowego i jego przetworów oraz wytworzyć modę na jego konsumpcję.
Akcja ma obejmować aktywności w telewizji (m.in. lokowanie produktu), internet, prasę, pokazy kulinarne dla konsumentów i warsztaty dla przedstawicieli kanału HoReCa.
Dołącz do dyskusji: Ruszył konkurs na realizację kampanii promującej „modę na wieprzowinę”