Rusza kampania 'Smak Orientu w Piramidkach Lipton'
Unilever rozpoczął kampanię wprowadzającą cztery orientalne smaki herbaty Lipton. Akcja obejmuje loterię oraz reklamy w prasie, internecie i punktach sprzedaży.
Rozpoczęta właśnie kampania herbaty Lipton wprowadza jej cztery orientalne smaki w piramidkach: Kashmir Valley, Bangalore Palace, Indian Chai i Asian Temple. Akcja pod hasłem "Smak Orientu w Piramidkach Lipton" wspiera również promującą nowy produkt loterię "Lipton - orientalna podróż". Ponadto w ramach działań uruchomiono serwis internetowy www.nowywymiarprzyjemnosci.pl z informacjami na temat herbat smakowych, psychozabawami i grami oraz opcją tworzenia własnych tapet i wygaszaczy.
Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (Wysokie Obcasy, Newsweek Polska, Viva, Party, Glamour, Poradnik Domowy, Olivia, Focus, Claudia, Zwierciadło, Podróże, National Geographic, Poradnik Handlowca), internecie (m.in. Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Polki.pl, Nasza-Klasa.pl, Gadu-Gadu, poczta.o2.pl + pakiety Women) oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca września - przygotowała agencja IQ Marketing, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania 'Smak Orientu w Piramidkach Lipton'