Rozmowy ze smokiem w internetowej kampanii Stronga
Ruszyła internetowa część kampanii reklamowej piwa Strong (Grupa Żywiec). Za akcję odpowiadają firmy PZL, Pride&Glory Interactive i OMD Macroscope.
Kluczową postacią kampanii Stronga jest smok, który występuje również w reklamie telewizyjnej wykorzystywanej w tej akcji (zobacz ten spot). Na stronie strong.pl, fanpage’u marki na Facebooku oraz w ramach interaktywnych banerów można porozmawiać z tym bohaterem – w humorystyczny sposób odpowiada on na dowolne z kilku tysięcy pytań. Taka komunikacja ma być zaproszeniem do poznania zabawnej historii powstania piwa Strong.
Strategię i kreację całej kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL, za wszystkie działania w internecie – od przygotowania strategii i pomysłów po produkcję serwisu, formatów reklamowych i media społecznościowe – odpowiada agencja Pride&Glory Interactive, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Macroscope.
Dołącz do dyskusji: Rozmowy ze smokiem w internetowej kampanii Stronga