„Rodzinka.pl” zyskała 140 tys. widzów. TVP2 liderem w grupie komercyjnej
Jedenasty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,34 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu wzrosła o 140 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje drugie miejsce w rynku w grupie 4+ i pierwsze w 16-49.
Średnia oglądalność odcinków 11. edycji „Rodziki.pl”, pokazanych w okresie od 8 do 22 września br., wyniosła 1,34 mln widzów, co przełożyło się na 10,76 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 13,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można w piątki o godz. 21.45 (8 września produkcja pokazana została również o 22.10).
Najwięcej widzów zgromadził czwarty odcinek produkcji, który zainteresował 1,50 mln osób.
W porównaniu do jesieni ub.r. widownia serialu wzrosła o 140 tys. osób. Dziewiątą edycję „Rodzinki.pl” po trzech odcinkach (pokazanych w okresie od 2 do 16 września ub.r.) śledziło średnio 1,20 mln osób przy udziałach na poziomie 9,31 proc. w 4+, 11,75 proc. w 16-49 oraz 11,17 proc. w 16-49.
Dwójka w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem jest TVP1, nadająca wówczas filmy fabularne (raz pokazany został jubileuszowy koncert Maryli Rodowicz w ramach 54. KFPP w Opolu), co daje jej 12,51 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. reality-show „Wyspa przetrwania”; 8,73 proc.), a czwarty - TVN (pasmo filmowe; 5,59 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka jest już liderem.
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” zyskała 140 tys. widzów. TVP2 liderem w grupie komercyjnej