SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rodzinka.pl” w nowym paśmie straciła 210 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

Piętnasty sezon „Rodzinki.pl” emitowany w niedzielne popołudnia oglądało średnio 917 tys. widzów, o 210 tys. osób mniej niż trzynasty sezon pokazywany rok temu w piątkowe wieczory. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 2,37 mln zł.

fot. TVP fot. TVP

Średnia oglądalność odcinków 15. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 8 września do 1 grudnia br., wyniosła 917 tys. widzów, co przełożyło się na 8,15 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie serial oglądać można było w niedziele o godz. 16.25.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził odcinek produkcji z 17 listopada, który zainteresował 1,19 mln osób.

W porównaniu do jesieni ub.r. widownia serialu spadła o 210 tys. osób. Trzynastą edycję „Rodzinki.pl” (pokazanych w okresie od 14 września do 7 grudnia ub.r.) śledziło średnio 1,13 mln osób przy udziałach na poziomie 8,50 proc. w 4+, 10,19 proc. w 16-49 oraz 9,40 proc. w 16-59. Wówczas produkcja emitowana była w zupełnie innym paśmie - w piątki o godz. 21.45. Telewizja Polska wraz z początkiem 15. sezonu „Rodzinki.pl” podjęła decyzję o zmianie pasma serialu na niedzielne popołudnia, ponieważ w piątkowe wieczory stacja postanowiła umieścić reaktywowany teleturniej „Czar par”.
 

Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem była TVP1, co dało jej 12,16 proc. udziału. Drugi był Polsat (11,42 proc.), a czwarty - TVN (4,18 proc.).

Stacja była trzecia również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe z „Rodzinki.pl 12” wyniosły 2,37 mln zł. Dla porównania trzynasty sezon z reklam zarobił 10,35 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” w nowym paśmie straciła 210 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Magic
2 mln z reklam przez 3 miesiące emisji w tv, toż to katastrofa! Po co oni to kontynuują???
0 0
odpowiedź
User
Answer
Skoro przenieśli chętnie oglądaną "Rodzinkę.pl" na niedzielne popołudnie, a po "Barwach szczęścia" emitują programy z oglądalnością 300-400 tys. widzów, nie jest zaskoczeniem, że reklamy niewygenerowały satysfakcjonujących zysków.
0 0
odpowiedź
User
No logo
I tak serial jest już przegadany. Przestał śmieszyć. Nie da się już go oglądać. Czysty product placement.
0 0
odpowiedź