„The Voice of Poland” nadal hitem TVP2. 12,13 mln zł z reklam „Widz czeka na osobowości i ciekawy storytelling”
Dziesiątą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,83 mln widzów, o 100 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu dziewiątą odsłonę. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku zarówno w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,13 mln zł. - Sukcesem „The Voice of Poland” jest prawdziwość programu - komentuje Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens, producent show.
Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,83 mln osób, co przełożyło się na 12,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,55 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 2,35 mln oglądających, program zgromadził 5 października - dane dla odcinka z godz. 21.10.
TVP2 w czasie nadawania dziesiątej edycji „The Voice of Poland” była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajął TVN z udziałem na poziomie 14,45 proc., emitujący wówczas „Mam talent” i filmy fabularne. Trzecia była TVP1 (gł. „Pogoda”, „Alarm!”, Komisarz Alex” i filmy fabularne; 10,13 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne i „Twoja twarz brzmi znajomo”; 7,09 proc.).
Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była wiceliderem rynku. Z kolei w grupie 16-49 stacja była liderem.
Rinke Rooyens: widz czeka na osobowości i ciekawy „storytelling”
- Sukcesem „The Voice of Poland” jest prawdziwość programu, to po prostu dobre historie. Fantastyczna redakcja, realizacja bardzo dobrej jakości, świetne jury - to zawsze ważne. Ale widz czeka na osobowości i ciekawy „storytelling” - poprowadzenie go krok po kroku przez kolejne etapy historii i emocji uczestników, którzy dzięki współpracy z trenerami mogą się w krótkim czasie intensywnie rozwinąć. Na tym polega praca producenta - to sztuka, jak pokazać tych ludzi, by oddać ich charakter, to kreatywne napięcie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens, szef firmy Rochstar, która produkowała ten talent-show. - W „The Voice of Poland” cenimy sobie również współpracę z wytwórnią Universal Music - to eksperci, ich doświadczenie i wyczucie ogromnie przykłada się do rozwoju uczestników i realnie wpływa na ich szanse zaistnienia w branży muzycznej - dodaje.
Wpływy z reklam wyemitowanych przy dziesiątej serii programu wyniosły 12,13 mln zł. Dla porównania, nadawany rok temu dziewiąty sezon show z reklam przyniósł 13,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Występy w „The Voice of Poland 10” oceniało jury w składzie: Michał Szpak (pełni tę funkcję od ósmej edycji), Tomson i Baron (dotychczas byli związani z show w edycjach 2-8), a także Margaret i Kamil Bednarek (nowi jurorzy).
Decyzją widzów tytuł „Najlepszego głosu w Polsce”, kontrakt płytowy z Universal Music Polska oraz czek o wartości 50 tys. zł, w dziesiątej edycji „The Voice of Poland” otrzymała 17-letnia Alicja Szemplińska.
Dziesiątą edycję talent-show bez zmian prowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a nową gospodynią była Marcelina Zawadzka, która w tej roli zastąpiła Barbarę Kurdej-Szatan.
Współprowadzącym muzyczne widowisko był również Adam Zdrójkowski, który pojawiał się w odcinkach realizowanych na żywo. Wcześniej Zdrójkowski - wraz z Wiktorią Gąsiewską - wręczał zaproszenia do udziału w dziesiątej edycji programu wyłonionym w castingach uczestnikom.
Jedenasty sezon „The Voice of Poland” telewizyjna Dwójka pokaże jesienią 2020 roku.
W ub.r. firma produkcyjna Rochstar osiągnęła 52,13 mln zł przychodów sprzedażowych (57 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 3,78 mln zł zysku netto (wobec 2,32 mln zł w 2017 roku).
Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” nadal hitem TVP2. 12,13 mln zł z reklam „Widz czeka na osobowości i ciekawy storytelling”