SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice of Poland” nadal hitem TVP2. 12,13 mln zł z reklam „Widz czeka na osobowości i ciekawy storytelling”

Dziesiątą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,83 mln widzów, o 100 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu dziewiątą odsłonę. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku zarówno w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,13 mln zł. - Sukcesem „The Voice of Poland” jest prawdziwość programu - komentuje Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens, producent show.

Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,83 mln osób, co przełożyło się na 12,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,55 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 2,35 mln oglądających, program zgromadził 5 października - dane dla odcinka z godz. 21.10.

Dla porównania, dziewiątą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio o 100 tys. osób więcej - było to 1,93 mln osób, co przełożyło się na 13,38 proc. udziału w 4+, 14,68 proc. w 16-49 i 14,12 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania dziesiątej edycji „The Voice of Poland” była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajął TVN z udziałem na poziomie 14,45 proc., emitujący wówczas „Mam talent” i filmy fabularne. Trzecia była TVP1 (gł. „Pogoda”, „Alarm!”, Komisarz Alex” i filmy fabularne; 10,13 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne i „Twoja twarz brzmi znajomo”; 7,09 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była wiceliderem rynku. Z kolei w grupie 16-49 stacja była liderem.

Rinke Rooyens: widz czeka na osobowości i ciekawy „storytelling”

- Sukcesem „The Voice of Poland” jest prawdziwość programu, to po prostu dobre historie. Fantastyczna redakcja, realizacja bardzo dobrej jakości, świetne jury - to zawsze ważne. Ale widz czeka na osobowości i ciekawy „storytelling” - poprowadzenie go krok po kroku przez kolejne etapy historii i emocji uczestników, którzy dzięki współpracy z trenerami mogą się w krótkim czasie intensywnie rozwinąć. Na tym polega praca producenta - to sztuka, jak pokazać tych ludzi, by oddać ich charakter, to kreatywne napięcie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens, szef firmy Rochstar, która produkowała ten talent-show. - W „The Voice of Poland” cenimy sobie również współpracę z wytwórnią Universal Music - to eksperci, ich doświadczenie i wyczucie ogromnie przykłada się do rozwoju uczestników i realnie wpływa na ich szanse zaistnienia w branży muzycznej - dodaje.

Wpływy z reklam wyemitowanych przy dziesiątej serii programu wyniosły 12,13 mln zł. Dla porównania, nadawany rok temu dziewiąty sezon show z reklam przyniósł 13,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Występy w „The Voice of Poland 10” oceniało jury w składzie: Michał Szpak (pełni tę funkcję od ósmej edycji), Tomson i Baron (dotychczas byli związani z show w edycjach 2-8), a także Margaret i Kamil Bednarek (nowi jurorzy).

Decyzją widzów tytuł „Najlepszego głosu w Polsce”, kontrakt płytowy z Universal Music Polska oraz czek o wartości 50 tys. zł, w dziesiątej edycji „The Voice of Poland” otrzymała 17-letnia Alicja Szemplińska.

Dziesiątą edycję talent-show bez zmian prowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a nową gospodynią była Marcelina Zawadzka, która w tej roli zastąpiła Barbarę Kurdej-Szatan.

Współprowadzącym muzyczne widowisko był również Adam Zdrójkowski, który pojawiał się w odcinkach realizowanych na żywo. Wcześniej Zdrójkowski - wraz z Wiktorią Gąsiewską - wręczał zaproszenia do udziału w dziesiątej edycji programu wyłonionym w castingach uczestnikom.

Jedenasty sezon „The Voice of Poland” telewizyjna Dwójka pokaże jesienią 2020 roku.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc., a TVP2 - 8,16 proc.

W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów o 24 proc. do 2,2 mld zł, głównie dzięki 359 mln zł więcej z abonamentu rtv. Wzrosły też wpływy nadawcy z reklam, sponsoringu, sprzedaży programów i licencji. W ub.r. zatrudnienie w firmie wynosiło prawie 2,7 tys. etatów.

W ub.r. firma produkcyjna Rochstar osiągnęła 52,13 mln zł przychodów sprzedażowych (57 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 3,78 mln zł zysku netto (wobec 2,32 mln zł w 2017 roku).

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” nadal hitem TVP2. 12,13 mln zł z reklam „Widz czeka na osobowości i ciekawy storytelling”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m.
Stwierdzenie ze Marcelina Zawadzka była gospodynią programu to grube nadużycie. Obie finalistki na swietnym poziomie, jedna z najlepszych pod tym wzgledem edycja. Jeszcze tylko zeby sie dowiedziec, skąd sie w finale urwał Bednarek, z takimi tekstami wyjezdzał, że naprawde.
0 0
odpowiedź
User
Jury
Jury do zmiany to porażka
0 0
odpowiedź
User
seba
Czy to prawda, że w następnej edycji ma być Szpak, Tomson/Baron, Sadowska i Podsiadło !!!
0 0
odpowiedź