SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF powiększa przewagę nad Radiem Zet

RMF ma już o 3,3 proc. większy udział w rynku niż Radio Zet. Zyskuje Trójka i TOK FM a traci Radio Maryja, PR 1 i Radiostacja.

Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatnim okresie (III– V.06) 21,8 proc. co w stosunku do poprzedniej fali ( (II – IV.06) oznacza wzrost o 0,2 proc. - wynika z najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,5 proc. udziałem w rynku  (poprzednio 19,0 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,2 proc. (spadek o 0,1%), a na czwartym "Trójka" - 6,3 proc. (wzrost o 0,1 proc.).
 
Kolejne Radio Maryja – 2,3 proc. (spadek o 0,1 proc.), Radio Bis – 0,7 proc. (spadek o 0,1 proc.), Dwójka – 0,7 proc. (spadek o 0,1 proc.).

Spore zmiany w rynku rozgłośni ponadregionalnych. Swoje wyniki znacząco poprawiło radio Tok FM - aż o 0,2 proc. spadł udział w rynku Radiostacji.

Wśród grup radiowych liderem pozostaje Grupa Time (m.in. Eska i Vox FM), która ma 8,1 proc. udział w rynku (wzrost o 0,2%). Na drugim miejscu Audytorium 17 z udziałem na poziomie 5,2 proc. (wzrost o 0,2%).   Grupa radiowa Agora ma 4,8 proc. udziału (wzrost o 0,2 proc.), a Ad.point – 1,7 proc. (wzrost o 0,1 proc.).

 

Słuchalność stacji radiowych
Marzec-maj 2006 Luty-kwiecień 2006
Nazwa Udział w rynku Zasięg dzienny Udział w rynku Zasięg dzienny
Stacje ogólnopolskie
RMF FM 21,80% 27,40% 21,60% 27,20%
Radio Zet 18,50% 24,20% 19,00% 24,10%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 14,20% 15,60% 14,30% 15,80%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,30% 7,50% 6,20% 7,30%
Radio Maryja 2,30% 3,80% 2,40% 3,90%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,70% 1,10% 0,80% 1,00%
Bis Polskie Radio 0,70% 1,00% 0,80% 1,20%
Stacje ponadregionalne
Radio Wawa 0,80% 1,40% 0,80% 1,10%
Radio TOK FM 0,80% 1,10% 0,60% 1,30%
Radiostacja 0,60% 1,30% 0,80% 1,40%
Grupy radiowe
Grupa TIME [43] 8,10% 11,10% 7,90% 10,70%
Audytorium 17 [17] 5,20% 8,00% 5,00% 7,70%
Grupa AGORA [28] 4,80% 6,30% 4,60% 6,10%
Grupa AdPoint [11] 1,70% 2,60% 1,60% 2,60%
Grupa RMF [12] 0,80% 1,10% b.d b.d
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company

Dołącz do dyskusji: RMF powiększa przewagę nad Radiem Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl