RMF FM startuje z kampanią reklamową "Radio nr 1 w Polsce"
Radio RMF FM pod hasłem "Radio nr 1 w Polsce" rozpoczyna nową kampanię reklamową.
W ramach kampanii RMF FM przygotowano kilka wersji 10-sekundowych spotów, które promują m.in. poranny program "Wstawaj, szkoda dnia", loterię "Jesienna Kumulacja", "Poranną Rozmowę" Roberta Mazurka, "Fakty RMF FM" oraz muzykę graną na antenie.
- Słuchacze w Polsce od lat najczęściej wybierają RMF FM - mówi Tadeusz Sołtys, prezes i dyrektor programowy krakowskiej rozgłośni. - Codziennie stacja ma blisko 9 mln odbiorców ze względu na wiarygodność informacji, świetną rozrywkę i najlepszą muzykę. Ma to swoje odzwierciedlenie nie tylko w wynikach słuchalności, ale też w rankingu najbardziej wiarygodnych mediów Reutersa czy badaniu najbardziej opiniotwórczych rozgłośni.
Kampania reklamowa RMF FM obejmie telewizję (TVN, Polsat i kanały tematyczne) oraz internet (m.in. główne portale horyzontalne). - Kreację przygotowało Studio Plankton we współpracy z działem promocji RMF FM, media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare - informuje rzecznik prasowy Grupy RMF Krzysztof Głowiński.
Według badania Radio Track Kantar Polska od czerwca do sierpnia br. udział RMF FM w rynku słuchalności w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,5 proc., o 1,1 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Stacja od lat jest pod tym względem liderem.
Dołącz do dyskusji: RMF FM startuje z kampanią reklamową "Radio nr 1 w Polsce"