RMF FM i Jedynka w górę
Radio Track: pozycję lidera umacnia radio RMF FM. Udział w rynkuzwiększyła także radiowa Jedynka oraz Tok FM i Radio Wawa. TraciZetka i Radio Maryja - raport Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowszafala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień- listopad 2007).
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FMzanotowało wzrost udziału w rynku o 0,4 punktu proc. - do poziomu22,4 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet,które straciło 0,5 punktu procentowego (19,3 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem wrynku 13,6 proc. (wzrost o 0,2 punktu proc.).
Udział w rynku | ||
Wrzesień - listopad2007 | Wrzesień - listopad2006 | |
Stacjeogólnopolskie | ||
Radio RMF FM | 22,40% | 22,00% |
Radio Zet | 19,30% | 19,80% |
Jedynka - Program 1Polskiego Radia | 13,60% | 13,40% |
Trójka - Program 3Polskiego Radia | 5,80% | 5,80% |
Radio Maryja | 1,80% | 1,90% |
Dwójka - Program 2Polskiego Radia | 0,60% | 0,70% |
Bis PolskieRadio | 0,30% | 0,70% |
Stacjeponadregionalne | ||
Radio TOK FM | 1,10% | 0,70% |
Radio Wawa | 1,00% | 0,90% |
Radiostacja | 0,90% | 0,90% |
Grupy radiowe | ||
Grupa TIME [46] | 9,20% | 8,00% |
Audytorium [17] | 5,20% | 5,10% |
Grupa AGORA[28] | 3,30% | 4,00% |
Grupa RMF FM[17] | 2,10% | Bd |
Grupa Eurozet[12] | 1,60% | Bd |
Źródło: Radio TrackSMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych: 23192. |
Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to najwięcejzyskało radio Zet
Udziałw czasie słuchania % | IX - XI2007 | VIII - X2007 |
RMF FM | 22,4% | 22,3% |
RadioZET | 19,3% | 18,7% |
Jedynka | 13,6% | 13,9% |
Trójka | 5,8% | 5,8% |
RadioMaryja | 1,8% | 2,0% |
TOK FM | 1,1% | 1,0% |
RadioWawa | 1,0% | 1,0% |
Radiostacja | 0,9% | 1,1% |
Dwójka | 0,6% | 0,6% |
Bis | 0,3% | 0,3% |
RMF FM
Dołącz do dyskusji: RMF FM i Jedynka w górę