SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dzieci z niepełnosprawnościami reklamują River Island

Brytyjski River Island zrealizował specjalną sesję zdjęciową, w której ubrania marki promują dzieci z niepełnosprawnościami.

Wyjątkowe zdjęcia powstały we współpracy z organizacją brytyjską charytatywną Ditch The Label, a jej przesłanie brzmi "etykietki są dla ubrań, nie dla dzieci".

Do zdjęć pozowali m.in. Cora i Gabriel z Zespołem Downa, 5-letni Teddy z mózgowym porażeniem dziecięcym oraz 10-letnia Lois z rzadkim zespołem delecji chromosomu 18q.

- Jestem absolutnie dumna z Lois. Ona uwielbia bycie przed kamerą, jest naturalna. Odkąd była mała, wszyscy mówili, że powinna zostać modelką - przyznaje Dawn Groom, mama Lois.

- Mamy nadzieję, że inne marki pójdą śladem River Island, tak by ich kampanie pokazywały nasze zróżnicowane społeczeństwo w sposób bardziej reprezentatywny. chcemy, by pokazywanie niepełnospawności w reklamie stało się normą i ciężko pracujemy, by tak się stało - mówią Laura Johnson i Zoe Proctor z Zebedee Management, agencji modelingowej, która nadzorowała udział  dzieci w pracy przy kampanii.

Dołącz do dyskusji: Dzieci z niepełnosprawnościami reklamują River Island

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
formaldehyd
To skandal! Przecież mamy się rodzić doskonali albo wcale...pozdrowienia z Islandii.
odpowiedź
User
as
"promują dzieci z niepełnosprawnościami"

odpowiedź
User
Jo
Brawo brawo
odpowiedź