SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reserved i Cropp Town na outdoorze

Marki odzieżowe Reserved i Cropp Town zarządzane przez firmę LPP rozpoczęły kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Działania promocyjne prowadzą z wykorzystaniem m.in. tablic należących do News Outdoor Poland.

Ruszyła kampania outdoorowa marek odzieżowych Reserved i Cropp Town. Firma LPP, ich właściciel prowadzi ją w 8 największych miastach Polski.

Nad realizacją kampanii pracował samodzielnie zespół marketingu odpowiedzialny za marki Cropp Town i Reserved oraz współpracujący z nim twórcy. Zdjęcia do layoutu marki Reserved wykonano w Nowym Jorku.

Kampania potrwa do końca października. News Outdoor Poland udostępnił na jej potrzeby sieć systemowych tablic o formatach 6x3 m i 12x3 m.

Dołącz do dyskusji: Reserved i Cropp Town na outdoorze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl