Renault i „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie” połączą swoje moce, by pokazać klientom alternatywną drogę
Producent samochodów Renault rozpoczyna współpracę z produkcją „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie”. Kampania obejmująca 25 rynków w Europie powstała we współpracy firmy z Lucasfilm, Dicneyem i agencją Publicis Conseil.
„Han Solo. Gwiezdne wojny - historia” opowiada historię o tym, jak Han Solo wybrał alternatywną drogę i poznał swojego wiernego towarzysza i drugiego pilota, Chewbaccę. Kampania Renault związana z tą produkcją promuje model samochodu Kadjar.
12 maja br. Renault w wybranych salonach umożliwi przeżycie przygód Hana i Lando w „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”. Odwiedzający będą mogli obejrzeć fragmenty nowego filmu na cztery tygodnie przed premierą. Pokaz odbywa się w technologii VR.
Dodatkowo we wszystkich salonach Renault odbędzie się "Dzień Crossoverów". Całe wydarzenie będzie nawiązywało do premiery kinowej. Do wygrania w salonach będą również kolekcjonerskie gadżety z filmu „Han Solo – Gwiezdne Wojny – historie”.
Widzowie wybranych kin będą mieli ponadto okazję dowiedzieć się o nowej współpracy Renault. Udział w akcji jest prosty: wystarczy użyć aplikacji Shazam, zeskanować reklamę partnerstwa Renault i „Han Solo. Gwiezdne Wojny - historie”, aby rozpocząć przygodę.
Po zeskanowaniu kodu w aplikacji włącza się nagranie, dzięki któremu użytkownik widzi samochód Renault Kadjar tak, jakby miał go przed sobą – jest to możliwe dzięki technologii Augmented Reality (rozszerzonej rzeczywistości). Użytkownik może poznać różne cechy modelu poprzez klikanie dalszych opcji.
Augmented Reality jest tylko częścią kampanii, która zawiera również spot telewizyjny z Chewbaccą. Za efekty specjalne użyte w spocie odpowiada firma Industrial Light & Magic.
Renault organizuje też ogólnopolski konkurs, który umożliwi jego uczestnikom wygranie Renault Kadjar oraz kolekcjonerskich gadżetów z filmu „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”. W konkursie można wziąć udział w dniach 12-30 maja, pobierając kod rejestracyjny ze strony www oraz odwiedzając najbliższy salon.
Poza spotem telewizyjnym oraz kampanią w kinach, działania reklamowe będą prowadzone także w internecie, głównie na kanałach marki w social media.
Dołącz do dyskusji: Renault i „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie” połączą swoje moce, by pokazać klientom alternatywną drogę