Rekordowe wyniki kampanii internetowej HYPERmedia
Na zlecenie firmy farmaceutycznej KRKA, agencja HYPERmedia przeprowadziła kampanię internetową promującą produkowane przez firmę preparat Lecytyna E. Wyniki kampanii - wskaźnik CTR o wartości 5% - potwierdza wysoką skuteczność Internetu jako kanału również dla promocji produktów farmaceutycznych.
Polskie przedstawicielstwo słoweńskiej firmy KRKA po raz pierwszy zdecydowało się na przeprowadzenie kampanii internetowej na rzecz swoich farmaceutyków. Kampania miała na celu wypromowanie w Internecie Lecytyny E, farmaceutyku wspomagającego koncentrację i umiejętność zapamiętywania. Za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna była agencja interaktywna HYPERmedia.
Ze względu na grupę docelową, do promocji agencja wytypowała serwis nauka popularny wśród uczniów i studentów. To na stronach tego właśnie serwisu zamieszczone zostały bannery, rozesłany został mailing do subskrybentów Nauki oraz ukazały się artykułu sponsorowane.
Wybór okazał się bardzo trafny. W banner promujący leki klikneło 5% wszystkich użytkowników, którym została wyświetlona reklama. To bardzo wysoki odsetek (CTR - Click Through Rate), niespotykany na co dzień w reklamowych kampaniach internetowych.
Dołącz do dyskusji: Rekordowe wyniki kampanii internetowej HYPERmedia