Reklamy w polskiej telewizji bardziej irytują mężczyzn niż kobiety
Polskie reklamy telewizyjne bardzie irytują mężczyzn niż kobiety,mimo że krócej oglądają oni telewizję - wynika z badaniaOmnicomMediaGroup. Ogólnie spoty promocyjne bardziej denerwująosoby starsze, które więcej czasu spędzają przed telewizorami.
W Polsce średni poziom irytacji reklamami deklarowany przezmężczyzn wynosi, w skali od 1 do 10, 5,7 pkt i jest o 0,4 pktwyższy niż w przypadku kobiet - pokazuje badanie przeprowadzoneprzez OmnicomMediaGroup. Mężczyzn bardziej denerwują spoty mimo żeoglądają telewizję przeciętnie o 48 minut dziennie krócej niżkobiety.
Ogólnie najwyższy poziom irytacji reklamami - 6 pkt - deklarująosoby w wieku 50-59 lat, które spędzają przez telewizorami średnioponad 6 godzin dziennie. Odwrotnie jest u ludzi młodych (15-24lata), wśród których przeciętny wskaźnik zdenerwowaniatelewizyjnymi przekazami promocyjnymi wynosi 4,9 pkt, co wiąże sięz tym, że telewizję oglądają każdego dnia średnio przez 2,5godziny. Natomiast wśród wszystkich respondentów poziom irytacjireklamami wynosi 5,4 pkt, z tym że aż co trzeci ankietowanydeklaruje skrajne stanowisko - mocno denerwują go reklamy albobardzo je lubi.
Badanie wskaźników irytacji reklamami telewizyjnymi zostałorozpoczęte w lutym przez OMG Metrics, dział badawczyOmnicomMediaGroup. Do tej pory firma przeprowadziła ponad 3 tys.ankiet telefonicznych na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbiemieszkańców miast w wieku 15-59 lat.
Dołącz do dyskusji: Reklamy w polskiej telewizji bardziej irytują mężczyzn niż kobiety