SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reebok w outdoorowej kampanii zachęca przechodniów do sprintu (wideo)

W nietypowej kampanii promocyjnej firma Reebok nakłaniała mieszkańców Sztokholmu do przebiegnięcia krótkiego dystansu z maksymalną dla nich prędkością. Ci, którzy sprostali wymaganiom otrzymywali w podarunku parę sportowych butów ZPump 2.0.

W ramach akcji przy jednym ze sztokholmskich deptaków ustawiono specjalny billboard, w którym zamontowano kamerę pozwalającą na pomiar prędkości.

Każdy chętny mógł spróbować przebiec przed billboardem w maksymalnym tempie, na jakie było go stać. Jeśli chociaż w jednym momencie biegacz osiągnął prędkość przekraczającą 17 km/h w nagrodę otrzymywał od Reeboka parę sportowych butów ZPump 2.0 produkowanych przez tę markę.

- Spodobała się nam idea klasycznego billboardu zamienionego w unikatową konstrukcję, która w nietypowy sposób angażuje zwykłych przechodniów - podkreśla Markus Schramm, szef kreacji w agencji Animal, która przygotowała promocję.

W ramach kampanii powstał spot obrazujący przygotowania do kampanii, jej przebieg i reakcje mieszkańców Sztokholmu.

Dołącz do dyskusji: Reebok w outdoorowej kampanii zachęca przechodniów do sprintu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl