Ręczne wizualizacje Mumio reklamują „smartfonowe okazje roku” w Plusie (wideo)
W najważniejszych mediach i BTL-u rozpoczęła się kampania Plusa reklamująca smartfony dostępne taniej w tej sieci. Akcję - z udziałem kabaretu Mumio - przygotowały firmy PZL, Pompidou i Media Direction OMD.
W nowej kampanii Plusa reklamowana jest promocja „Smartfonowe okazje roku”, w ramach której wybrane modele telefonów są dostępne o wiele taniej, np. Sony Ericsson Xperia arc S za 99 zł w taryfie abonamentowej, a Nokia 500 za 1 zł w taryfie mix. W reklamie telewizyjnej pojawiają się od lat związani z Plusem członkowie kabaretu Mumio, z których jeden za pomocą rąk przedstawia specyficzne wizualizacje.
Kampania oprócz reklam w mediach, których kreacją zajęła się agencja PZL, obejmuje materiały BTL przygotowane przez agencję Pompidou.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Ręczne wizualizacje Mumio reklamują „smartfonowe okazje roku” w Plusie (wideo)