Rajd Młodych organizowany przez Peugeot
Do 30 marca potrwa kampania reklamowa Rajdu Młodych, którą agencja Euro RSCG New Europe przygotowała dla Peugeot. Peugeot rokrocznie organizuje Rajd Młodych - imprezę rajdową, w której mogą wziąć udział młodzi ludzie. Jedyne warunki, które muszą spełniać uczestnicy eliminacji, to wiek 18-25 lat i ważne prawo jazdy.
Zadaniem kampanii jest poinformowanie o kolejnej już edycji Rajdu Młodych oraz zachęcenie potencjalnych uczestników do odwiedzenia salonów Peugeot i zgłoszenia się do udziału w eliminacjach. Przekaz ma trafiać do osób nieposiadających licencji rajdowej, samochodu przygotowanego do rajdów, a nawet żadnego auta - komunikacja jest skierowana do młodych mężczyzn (18-25), którzy pasjonują się rajdami lub po prostu marzą o szybkiej jeździe.
Ogłoszenie prasowe będzie emitowane w pismach skierowanych do młodych mężczyzn (m.in. Auto Moto, Auto Świat, Komputer Świat, Cogito, Aktivist, Dlaczego). 20 sekundowa reklama radiowa będzie emitowana w RMF FM i Radiostacji. Plakaty formatu B1 będą rozklejane na terenie wyższych uczelni i szkół średnich w dużych miastach w Polsce. Media planowało Brand & Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Rajd Młodych organizowany przez Peugeot