"Radość o poranku" w reklamie Melatoniny
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Lek-Am rozpoczyna nową kampanię promującą lek Melatonina. Kreację opracowała agencja AżTuNagle.
Nowa kampania jest realizowana pod hasłem „Do wyspanych świat należy”. - Zamiast opowiadać o nieprzespanych nocach i przewracaniu się na poduszce, wolimy pokazać konsumentom radosny świat ludzi wyspanych - mówi Mirek Kulisz, creative partner w agencji AżTuNagle
W spocie wykorzystano w nowym wykonaniu utwór „Radość o poranku” autorstwa legendarnego duetu Jonasz Kofta i Juliusz Loranc.
- Marka Melatonina LEK-AM pozostaje niekwestionowanym liderem kategorii, a taka pozycja zobowiązuje - przyznaje Anna Stachowska, dyrektor marketingu Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego Lek -Am. - Startujemy z zupełnie nową, wyrazistą komunikacją, w której przypominamy jeden z najbardziej znanych polskich hitów. Postaraliśmy się tchnąć w niego nowe życie. Mamy nadzieję, że nasza reklama będzie dawać widzom sporo radości i zarażać pozytywną energią.
Za strategię, kreację, komunikację ATL i BTL odpowiada AżTuNagle, a za produkcję spotów Papaya Films.
Emisje spotów telewizyjnych 30” i 15” zaplanowano w TVN, TVP i Polsacie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry.
Dołącz do dyskusji: "Radość o poranku" w reklamie Melatoniny