SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Łódź z nowym logo (foto)

Radio Łódź ma nowy logotyp. - Charakterystyczną płytę winylową zastąpiły nowe nośniki - płyta CD/DVD, graficznie zawarte w sygnecie logotypu, który jednocześnie może symbolizować fale radiowe - mówi prezes Radia Łódź Marek Składowski.

- Dodatkowo, zachowany mocny akcent w postaci koła symbolizuje zarówno ciągłość, jak i środek, epicentrum wydarzeń - Radio Łódź zawsze było i jest w centrum wydarzeń, w centrum Polski, w centrum regionu, w centrum muzyki - opisuje Składowski.

Nowe logo jest w utrzymane w kolorach czarnym i pomarańczowym, tak jak poprzedni logotyp. Zachowany został też układ elementów graficznych. Z poprzedniego logo rozgłośnia korzystała od 1992 roku.

Rebranding logotypu przygotowała agencja 6 Szpilek.

Radio Łódź jest jedną z 17. rozgłośni regionalnych Polskiego Radia. Z danych Radio Track wynika,  że w okresie od lutego do kwietnia br. udział rozgłośni w Łodzi wynosił 2,6 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Radio Łódź z nowym logo (foto)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotrkowskirikszarz
Hahaha, dodałbym jeszcze - jedynym centrum, którego nie reprezentuje jest ranking słuchalności, bo tu Radio Ł plasuje się na ostatnich pozycjach:))). obawiam się, że jeśli władze nie zarządzą, aby radia słuchały rodziny pracowników, bo oni sami pewnie już dawno przerzucili się na coś innego, to Radio Łódź będzie miało około 5 słuchaczy. słownie: pięciu.
ps i na taki badziew i niezłe pensyjki zrzucają się łodzianie w postaci podwyższonego od teraz abonamentu... tragikomediodramat...
odpowiedź
User
tint
Bardzo ładny logotyp. Jeden z lepszych w mediach. Gratuluję.
odpowiedź
User
jo
A co z Panem Szefczykiem, Panem Ździniem , Śliwińskim i innymi profesjonalistami.
odpowiedź